reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Igor Kuhn

Igor Kuhn

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem ako konzultant v turizme. Kto som? Spýtajte sa tých, čo ma poznajú. Ja neviem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Slovenský turizmus má všetko okrem mora (a dobrej vlády)

Igor Kuhn

Slovenský turizmus má všetko okrem mora (a dobrej vlády)

Zástupcovia zväzov cestovného ruchu boli za ministrom hospodárstva. Priniesli návrhy, ako riešiť krízu v turizme. Dostali vraj odpoveď, že turizmus nie je prioritou. Pomôž si sám, aj pánboh ti pomôže, odkazuje náš pán minister 50 000 zamestnancom.

  • 19. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 832x
  • 68
A čo si vy myslíte, že my sme tu len pre vás?

Igor Kuhn

A čo si vy myslíte, že my sme tu len pre vás?

Raz za hlbokého socíku sme sa väčšia partia zastavili najesť v reštaurácii pri ceste. Bola úplne prázdna. Sadli sme si a čakali, že niektorá z tých dvoch čašníčok, čo sa opreté o jukebox znudene rozprávajú, predsa len zľutuje a príde sa spýtať, čo si prajeme. Vysielali sme prosebné pohľady ich smerom asi desať minút, keď som sa zdvihol a šiel sa spýtať, či by sme si mohli objednať. Späť som dostal tú pamätnú vetu z titulky.

  • 25. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 158x
  • 74
Bieda slovenského turizmu

Igor Kuhn

Bieda slovenského turizmu

Volal som s riaditeľmi niekoľkých bratislavských hotelov. Hovoria, že majú vyťaženosť okolo 35%, teda tí šťastnejší. Pritom čokoľvek pod 45% je pre hotel smrteľné. Každý má údajne zatvorené jedno alebo viac poschodí. Jeden skutočne veľký hotel má iba na jeden alebo dva ďalšie nájmy. Volal som do Tatier, známy z branže mi vraví: polovička penzionov je zavretá. Ľudia nevedia čo robiť, tak zle ešte nikdy nebolo.

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 369x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu